کارت امداد خودرو چیست؟

شاید برای اکثر ما اتفاق افتاده باشد که هنگام سفر در جاده با خرابی خودرو رو به رو شده باشیم و با مواجه شدن با اتفاقات غیر قابل پیش بینی خودرویی خاطرات خوب سفر را از دست داده و سردرگمی و ناراحتی در ذهنمان نقش بسته باشد. کارت امداد خودرو دلگرمی و پشتوانه ما در مقابل اتفاقات و خرابی های ناخواسته ی خودرویی است. با داشتن کارت امداد خودرو دیگر از سفر کردن نگرانی نداشته باشید و با اطمینان خاطر به سفر مشغول شوید و از رانندگی لذت صد چندان را ببرید.

امداد خودرو همانطور که از اسمش پیداست خدمات کمک رسانی و امدادی برای رانندگانی دارد که در جاده های درون شهری و برون شهری، خودروی آن ها دچار نقص فنی می شود و مابقی سرویس های کاری به صورت خدمات رفاهی می باشد.

کارت امداد خودرو با قیمت مناسب در اختیار مالکان خودرو قرار می گیرد تا اینگونه در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی و نقص فنی، در کمترین زمان ممکن از خدمات امدادی خودرو بهره مند شوید.

با افزایش تولید خودرو توسط کمپانی های خودرو ساز و همچنین ترویج فرهنگ صحیح گردشگری و گسترش شبکه جاده ای تا نقاط دور در کشور، تقاضا برای خرید خودرو افزایش یافته و اینگونه افزایش تردد خودرو در سطح شهری و برون شهری را رقم زده است. از این رو سازمانی هماهنگ و یکپارچه پدید آمده که در زمینه امداد رسانی و تامین آرامش و اطمینان خاطر برای مالکان خودرو فعالیت دارد.

شرکت های امدادخودرویی شبه دولتی تنها خدمات امدادی خود را به دارندگان خودرو های تولید داخل ارائه می دهند و خدمات امدادی برای این دسته از خودرو ها به صورت گارانتی یک ساله انجام می پذیرد. شرکت های امداد خودرو خدمات خود را به خودرو های سایر کمپانی های خودرو سازی که خارج از گارانتی می باشند به صورت سازمان نیافته و نامطلوب و آن هم با هزینه های بالا انجام می دهند.

در صورت داشتن کارت امداد خودرو می توانید از خدمات امدادی، خدمات بیمه ای ، خدمات رفاهی و همچنین تسهیلات ویژه ی مشترکین بهره مند شوید.

مزیت داشتن کارت امداد خودرو

  • با داشتن کارت امداد خودرو می توانید از امکاناتی چون اعزام امدادگر یا همان مکانیک سیار به محل که در محل تعمیر خودرو را به صورت رایگان انجام می دهد بهره مند شوید.
  • با داشتن کارت امدادخودرو در صورت پنچری لاستیک خودرو، تعویض لاستیک و یا تعویض باتری برای بانوان، معلولین و جانبازان عزیز به صورت رایگان انجام می پذیرد.
  • با داشتن کارت امداد خودرو در صورتی که سوخت تمام کرده اید سوخت رسانی برای بانوان، معلولین و جانبازان به صورت رایگان انجام می گیرد.
  • با داشتن کارت امداد خودرو می توانید از چکاپ فصلی رایگان خودرو بهره مند شوید.
  • با داشتن کارت امدادخودرو می توانید مشاوره تلفنی شبانه روزی به صورت رایگان در امور فنی خودرویی و بیمه ای داشته باشید.
  • با داشتن کارت امداد خودرو می توانید از تخفیف در خدمات تعمیرگاهی که برایتان انجام می گیرد بهره مند شوید.
  • با داشتن کارت امداد خودرو می توانید از خدمات فاکتورینگ بهره مند شوید. فاکتورینگ یعنی در صورتی که تماس با مرکز امداد داشتید و به علت ترافیک کاری مرکز، سرویس امدادی برایتان ارسال نشد، می توانید با هماهنگی مرکز امدادی از خدمات تعمیری آزاد استفاده کنید و سپس با ارائه فاکتور معتبر، هزینه خدمات صورت گرفته را دریافت نمایید.
  • با داشتن کارت امداد خودرو می توانید از خدمات هُم سرویس بهره مند شوید و تمامی خدمات تعمیرگاهی در مکان و زمان مود نظر با تخفیف صورت می گیرد.
  • با داشتن کارت امدادخودرو می توانید از تخفیفات بیمه ای از جمله بیمه شخص ثالث و همچنین بیمه بدنه خودرو و همچنین بیمه آتش سوزی خودرو و منزل بهره مند شوید.
کارت امداد خودرو چیست؟
کارت امداد خودرو چیست؟ امداد خودرو اصفهان

اهمیت داشتن کارت امداد خودرو

امروزه خودرو یک عضو جدایی ناپذیر از زندگی ما انسان ها شده است و نگرانی هایی که مربوط به خودرو و خرابی و نقص فنی خودرو است، همواره با ما همراه خواهد بود. اگر در هر زمانی خودرو شما دچار نقص فنی، پنچری لاستیک، تمام شدن سوخت و … شود و شما دانش کافی برای تعمیر و رفع این مشکل ایجاد شده نداشته باشید قطعا یک دردسر و یا مشکلی بزرگ را پیش رو خواهید داشت.

حال این فکر که تعمیرکار متخصص از کجا پیدا کنم به سراغتان می آید قبل از پیدا کردن تعمیرکار متخصص و کاربلد چگونه خودرو را تا تعمیرگاه حمل کنید همه این ها فکر های آزاردهنده ای است که به سراغتان می آید کما اینکه میزان زمان زیادی را هم از دست می دهید و در کلافگی کامل به سر خواهید برد.

همه مشکلات ذکر شده تنها با داشتن یک کارت امداد خودرو حل می شود و از این همه استرس و کلافگی نجات می یابید چرا که شما دیگر می دانید باید با کجا تماس بگیرید و روال کار را از قبل اطلاع خواهید داشت.

آیا کارت امداد خودرو اجباری است؟

برای دریافت کارت امداد خودرو هیچ اجباری در کار نیست و دریافت کارت امداد خودرو جزء الزامات نیست و کلا روش فروش اجباری کارت امدادخودرو غیرقانونی است. مردم به هیچ عنوان نباید به افراد و شرکت های غیرقانونی سودجو اعتماد کنند و به اجبار کارت امدادخودرو را خریداری نمایند.

افرادی که تمایل به خرید کارت امداد خودرو را دارند می توانند با شرکت های امداد خودرو تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات لازم، به نمایندگی معتبر امدادخودرو مراجعه نموده و برای تهیه کارت امداد خودرو اقدام فرمایند.

در کل با وجود تعدد امداد خودرو ها و یدک کش های خصوصی و درصد پایین احتمال خرابی خودرو در حین حرکت صرفا داشتن شماره امداد خودرو کفایت میکند چراکه به یک تماس امداد خودرو در کنار شما خواهد بود.

Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
09139999228
پیمایش به بالا