امداد خودرو شاهین شهر

فعالیت مستمر امداد خودرو شاهین شهر با توجه به جمعیت و وسعت نسبتا زیاد این شهرستان و عبور مهمترین شاهراه های ترانزیتی کشور از شاهین شهر از اهمیت زیادی برخوردار است. امداد خودرو اصفهان با دارا بودن ناوگان گسترده یدک کش و به کارگیری بهترین تکنسین های امداد خودرو سعی کرده در سریعترین زمان ممکن در کنار شما باشد و مشکل خودرو شما را حل کند.

تماس سریع با امداد خودرو اصفهان : 09139999228

معرفی شهرستان شاهین شهر و میمه

شهر شاهین شهر در ۱۷ کیلومتری شمال شهر اصفهان و در حد فاصل دو اتوبان معلم و آزادگان واقع شده‌است. شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای ۲ بخش مرکزی شاهین شهر و میمه ، ۴ دهستان برخوار غربی ، مورچه خورت ، ونداده ، زرکان و ۶ شهر شاهین‌شهر ، گزبرخوار ، گرگاب ، میمه ، وزوان و لای بید است.

شاهین‌شهر در منطقه‌ای به نام امیرآباد (حدفاصل بختیار دشت و مورچه خورت) در سال ۱۳۵۰ تعدادی از مالکین بزرگ گزبرخوار با هدف ساخت خانه‌های انبوه و ساخت سرپناه برای مهاجرین و اتباع بیگانه شاغل در صنایع نظامی و هلیکوپترسازی و پالایشگاه اصفهان اقدام به تأسیس سازمان عمران شاهین شهر نمودند و شهر را در اراضی کشاورزی فاقد سکنه و یکی دو روستای کوچک در وسعتی حدود ده هزار و هفتاد و سه هکتار برای اسکان جمعیتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفری پایه‌ریزی نمودند.

با جدایی بخش‌های برخوار و میمه از شهرستان اصفهان و شکل‌گیری شهرستان جدید برخوار و میمه در سال ۱۳۶۸ شاهین شهر به لحاظ موقعیت، جمعیت و اهمیت ویژه‌ای که دارا بود به عنوان مرکز شهرستان برگزیده شد و در دی ماه ۱۳۸۶ نیز پس از جدایی بخش برخوار به عنوان مرکز شهرستان شاهین‌شهر و میمه انتخاب گردید.

اتوبان آزادگان ، آزادراه معلم ، جاده علویجه اصفهان ، اتوبان اصفهان تهران ، بزرگراه اصفهان کاشان ، جاده میمه دلیجان بخشی از جاده های مواسلاتی شهرستان شاهین شهر و میمه هستند که امداد خودرو شاهین شهر در آنها فعالیت مستمر دارد.

امداد خودرو شاهین شهر
امداد خودرو شاهین شهر و میمه

خدمات امداد خودرو شاهین شهر

خدمات امداد خودرو در جاده‌ها و شهرها به عنوان یک سرویس اضطراری برای رانندگان در مواقع اضطراری فعالیت می‌کند. این خدمات توسط شرکت امداد خودرو اصفهان به صورت ویژه در شهرستان شاهین شهر و میمه تحت نام امداد خودرو شاهین شهر و میمه ارائه می‌شود.

اگر خودروی شما در جاده خراب شود یا با مشکلات فنی مواجه شود، خدمات امداد خودرو شاهین شهر و میمه می‌توانند به شما کمک کنند. این خدمات شامل تعمیرات موقت در محل، تعویض لاستیک، شارژ باطری و کمک در مواقع اضطراری دیگر است.

در صورت وقوع حادثه رانندگی، خدمات امداد خودرو شاهین شهر و میمه می‌توانند به شما کمک کنند. این خدمات شامل حمل و نقل خودرو به تعمیرگاه با کمک یدک کش یا خودروبر میشود.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شاهین شهر سمت بانک استان ماشینم خراب شد زنگ زدم امداد خودرو شما ولی نزدیک 45 دقیقه طول داد تا برسه لطفا رسیدگی کنید

09139999228
پیمایش به بالا