امداد خودرو در چهارباغ اصفهان

امداد خودرو اصفهان با تعیین گشت های ویژه در نواحی گردشگری اصفهان به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافرین و با توجه به اینکه خیابان چهارباغ و محلات اطراف یکی از مهمترین مقاصد گردشگری اصفهان می‌باشند خدمات امداد خودرو در چهارباغ اصفهان را در سریعترین زمان ممکن ارائه می‌دهد.

خدمات امداد خودرو در چهارباغ اصفهان

خدمات امداد خودرو در چهارباغ اصفهان عموما شامل خدمات تعمیرات فنی، تعویض لاستیک، شارژ باطری، جابجایی خودرو، ارسال سوخت، باز کردن قفل خودرو و خدمات دیگر مرتبط با مشکلات فنی و رانندگی می‌شود. 

حمل خودرو آسیب دیده توسط یدک کش یک خدمات حمل و نقل است که برای انتقال خودروهایی که به دلیل آسیب یا مشکل فنی نمی‌تواند به طور مستقل حرکت کند، استفاده می‌شود. یدک کش‌ها معمولاً دارای تجهیزات و ابزارهای لازم برای بارگیری و حمل خودروها به مقصد مورد نظر هستند. 

این خدمات می‌توانند در مواردی مانند تصادفات، خرابی‌های اضطراری یا خودروهایی که نیاز به تعمیرات دارند، مورد استفاده قرار گیرند. ایده‌آل است که قبل از انتخاب یدک کش، اطمینان حاصل شود که شرکت مورد نظر دارای مجوزهای لازم و تجهیزات مناسب برای حمل خودروها است.

photo10356931785

تماس با امداد خودرو در چهارباغ اصفهان

در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید با تماس با تلفن 09139999228 در سریعترین زمان ممکن از خدمات امداد خودرو بهره مند شوید.

خیابان چهارباغ اصفهان

خیابان چهارباغ یکی از خیابان‌های تاریخی و اصلیِ اصفهان است و به سه بخش چهارباغ عباسی و چهارباغ بالا و چهارباغ پایین بخش می‌شود. چهارباغ عباسی یکی از خیابان‌های تاریخی شهر اصفهان است که بین دروازه دولت و سی و سه پل قرار دارد.

چهارباغ خواجو، خیابان چهارباغ تاریخی دیگر اصفهان است که به موازات چهارباغ عباسی و بین پل خواجو تا چهارراه نقاشی قرار دارد.

چهارباغ عباسی نیز در دوران معاصر ادامه یافته‌است، با توجه به این امتداد این خیابان از میدان شهدا در شمال شروع و پس از عبور از زاینده رود به دروازه شیراز اصفهان در دامنه کوه صفه در جنوب اصفهان ختم می‌شود.

دو بخش اضافه شده به چهارباغ عباسی عبارتند از:

  • چهارباغ پایین در شمال: حد فاصل میدان شهدا تا دروازه دولت (میدان امام حسین)
  • چهارباغ بالا در جنوب: حد فاصل سی و سه پل تا دروازه شیراز اصفهان (میدان آزادی)

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
09139999228
پیمایش به بالا