امداد خودرو در خیابان توحید اصفهان

به دلیل تردد زیاد در خیابان توحید استقرار امداد خودرو در خیابان توحید اصفهان امری اجتناب ناپذیر بوده و به همین دلیل در اغلب اوقات یکی از تیم های امداد خودرو اصفهان در خیابان توحید مستقر یا در حال خدمت رسانی است.

آشنایی با خیابان توحید

خیابان توحید اصفهان در منطقه ۵ اصفهان و بین بلوار دانشگاه در جنوب، بلوار ملت در شمال، خیابان حکیم نظامی در غرب و چهارباغ بالا در شرق قرار دارد. به دلیل این که طولانی بودن خیابان توحید اصفهان از قدیم به سه بخش شمالی، میانی و جنوبی تقسیم شده است.

خیابان توحید یکی از خیابان‌های ویژه و پر‌طرفدار در جنوب شهر اصفهان در ضلع جنوبی زاینده رود است که از پل آذر شروع و تا بلوار دانشگاه اصفهان ادامه دارد و به سه بخش خیابان توحید شمالی (حد فاصل بلوار ملت تا چهارراه نظر)، خیابان توحید میانی(حدفاصل چهارراه نظر و چهارراه پلیس) و توحید جنوبی(حد فاصل چهارراه پلیس و بلوار دانشگاه) تقسیم می‌شود.

اگر از سمت بلوار دانشگاه وارد این خیابان شویم تابلوی توحید جنوبی را میبینیم. بنابراین شروع محدوده توحید جنوبی از خیابان دانشگاه شروع شده و تا خیابان شریعتی ادامه پیدا می کند.

شاید بتوان بخش میانی خیابان توحید را مهم ترین قسمت آن دانست. چرا که این بخش راه دسترسی شما را به محله اروپایی اصفهان یعنی خیابان جلفا باز می کند. توحید میانی تا خیابان نظر ادامه دارد.

تالار فرشچیان اصفهان در انتهای خیابان توحید شمالی و در نزدیکی بلوار ملت قرار دارد پس توحید شمالی از خیابان نظر تا بلوار ملت امتداد دارد.

از مراکز مهم در خیابان توحید اصفهان می‌توان از مقر فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان، هتل مدرس ناجا و هتل توحید، مجموعه ورزشی قزل‌باش در خیابان شهید منصور موحدی‌نیا (خیابان قزلباش) و ساختمان اداری الهیه نام برد.

امداد خودرو در خیابان توحید اصفهان
امداد خودرو در خیابان توحید اصفهان – امداد خودرو اصفهان

خدمات امداد خودرو در خیابان توحید اصفهان

خدمات امداد خودرو در خیابان توحید اصفهان اغلب اوقات شامل این موارد می‌شود هرچند تیم امداد خودرو اصفهان آمادگی دارد تمام خدمات امداد خودرو ممکن را ارائه دهد و در تمام شرایط در کنار شما خواهد بود.

  • اگر خودروی شما در خیابان توحید اصفهان خراب شود یا با مشکلات فنی روبرو شود، خدمات امداد خودرو می‌توانند به شما کمک کنند. این شامل تعمیرات موقت در محل، تعویض لاستیک، شارژ باطری و کمک در مواقع اضطراری دیگر است.
  • اگر یک حادثه رانندگی برای خودرو شما اتفاق بیافتد و خودروی شما نیاز به کمک داشته باشد، خدمات امداد خودرو در خیابان توحید اصفهان می‌توانند به شما کمک کنند. این شامل حمل و نقل خودرو به تعمیرگاه و کمک در مواقع اضطراری دیگر می‌شود.
  • خدمات امداد خودرو معمولاً امکان ارائه خدمات تعمیرات مکانیکی در محل را دارند. امداد خودرو اصفهان نیز از این امر مستثنی نیست و خدمات تعمیری را که امکان انجام در محل داشته باشد را ارائه میدهد این شامل تعمیرات موقت، تعویض قطعات و تعمیرات فنی دیگر است.
  • اگر خودروی شما نیاز به یدک کش داشته باشد، خدمات امداد خودرو در خیابان توحید اصفهان با استفاده از یدک کش نیسان یا خودرو بر می‌توانند خودرو را به تعمیرگاه یا مقصد دیگر شما منتقل کنند.
Rate this page
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
09139999228
پیمایش به بالا