امداد خودرو دروازه شیراز اصفهان

دروازه شیراز اصفهان یکی از محلهای مهم و مسیرهای پرتردد اصفهان است البته دروازه شیراز را با نام میدان آزادی اصفهان نیز می‌شناسند. با توجه به شلوغی و تردد بالای خودرو در این محله ی اصفهان مجموعه ی شرکت امدادگران راهیان سپاهان برای راهیابی آسان و امن در این مسیر، خدمات اختصاصی امداد خودرو دروازه شیراز اصفهان را راه اندازی کرده است.

شرکت امدادگران راهیان سپاهان به عنوان امداد خودرو مرکزی اصفهان وظیفه ی خود دانسته خدمات امداد خودرو و یدک کش را در سریعترین زمان ممکن در تمامی محلات اصفهان ارائه دهد و به همین منظور تیم های یدک کش خود را در محلات مختلف شهر اصفهان مستقر نموده است.

این خدمات به رانندگان در مواقع اضطراری کمک می کنند در صورتی که خودرو آنها دچار آسیب یا خرابی شده باشد در سریعترین زمان ممکن در محل حاضر شده و خدمات امداد خودرو و یدک کش را توسط تیم متخصص خود ارائه دهد.

دروازه شیراز اصفهان

دروازه شیراز با تندیس کاوه آهنگر که در نقشه و متون رسمی با عنوان میدان آزادی اصفهان از آن یاد می‌شود، جنوبی‌ترین نقطه شهر اصفهان در قدیم بوده، که در انتهای چهار باغ بالا قرار گرفته بوده‌است. این محل در حقیقت محل پایان شهر و آغاز راه عبوری به جنوب کشور و شیراز بوده‌است که به همین دلیل دروازه شیراز خوانده شده‌است. باغ هزار جریب نقطه انتهایی باغ‌های صفوی بوده که مرکز آن میدان فعلی دروازه شیراز می‌شده است. امروزه به جای آن دروازه میدانی که میدان آزادی نامیده شده‌است، قرار دارد اما همچنان مردم اصفهان از آن با نام دروازه شیراز یاد می‌کنند. دروازه‌شیراز در شمال غرب هزارجریب، شمال شرق دانشگاه اصفهان و جنوب چهارباغ بالا قرار گرفته است. به زبان ساده تر دروازه شیراز در محل تقاطع خیابان‌های چهارباغ و هزارجریب قرار گرفته و از سمت غرب و شرق به خیابان‌های دانشگاه و سعادت‌آباد مرتبط می‌شود. مهم‌ترین همسایگی‌های آن دانشگاه علوم پزشکی در جنوب غربی و ورزشگاه انقلاب اصفهان در شمال غربی است. در سمت شرق، بدنه‌های تجاری به سمت چهارباغ بالا و سعادت‌آباد کشیده شده‌است. در جنوب شرقی میدان، ساختمان تجاری-اداری سپهر با نمای شیشه‌ای بیش از سایر بناها شاخص است.

امداد خودرو دروازه شیراز اصفهان

شلوغی دروازه شیراز به دلیل وجود مراکز تجاری کوچک و بزرگ در این منطقه از یک طرف و نزدیکی این میدان به یکی از خروجی های اصلی شهر به سمت شهرضا و شیراز از طرف دیگر باعث شد تا شرکت امدادگران راهیان سپاهان خدمات امداد خودرو در دروازه شیراز اصفهان را بصورت اختصاصی ارائه دهد تا بتواند در سریعترین زمان ممکن تیم امدادی خود را به خودرو آسیب دیده یا متوقف شده برساند. یدک کش های این مجموعه در سریعترین زمان ممکن در کنار شما خواهند بود و با توجه به تجربه ی بالای تکنسین های این مجموعه خودرو شما بدون کوچکترین آسیب به تعمیرگاه های مجاز مورد تایید خودتان حمل خواهد شد. تمام خدمات ارائه شده توسط این امداد خودرو در دروازه شیراز مطابق با نرخنامه مصوب اتحادیه بوده و کلیه ی یدکشهای  شرکت امدادگران راهیان سپاهان ملزم به رعایت این قیمتها می‌باشند.

فقط با یک تماس تکنسین های مجرب شرکت امدادگران راهیان سپاهان در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما خواهند بود و خودرو شما را به تعمیرگاه های مجاز مورد اطمینانتان حمل خواهند کرد. این مجموعه خدمات خود را به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز ارائه داده و کارشناسان این مجموعه با افتخار آماده ارائه مشاوره رایگان به شما می‌باشند.

این شرکت خدمات امداد خودرو در دروازه شیراز اصفهان را به صورت اختصاصی برای ساکنین محلات مرداویج ، دروازه شیراز ، سعادت آباد ، شیخ صدوق ، دانشگاه و … ارائه می‌نماید.

امداد خودرو دروازه شیراز اصفهان

تماس با امداد خودرو اصفهان

فقط با یک تماس ما در کنار شما خواهیم بود

تلفن تماس

۰۹۱۳۹۹۹۹۲۲۸
۴.۵/۵ - (۸ امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
09139999228
پیمایش به بالا